دانلودموسیقی هفته
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : دو شنبه 18 آذر 1392
نویسنده : داني

با قسمت دیگری از پست موسیقی هفته در خدمت شما هستیم . از این قسمت  به از شما می خواهیم تا به سه قطعه ای که در این پست می گذاریم از 100 نمره ای را بدهید مشابه کاری که کاربر Bijan Joker  در پست های قبلی انجام میداد.

موسیقی بازی هفته:

Alice: Madness Returns

آلیس : بازگشت دیوانگی از آن دست بازی هایی بد که با سلیقه افراد سر و کار داشت، ممکن بود شما چند دقیقه بازی را انجام دهید و از ادامه دادن ان منصرف شوید یا اینکه همانند من عاشق آن شوید و از اتمسفر و داستان و سکو بازی آن نهایت لذت را ببرید. موسیقی این اثر نیز  همانند خود بازی خاص است. مخصوصا قطعه ای که در منو اصلی بازی نواخته می شد .

دانلود

موسیقی فیلم هفته:

Braveheart

کمر کسی پیدا می شود که شجاع دل را ندیده باشد. فیلمی که می توان اوج هنر نمایی مل گیبسون را در آن حس کرد . شجاع دل در رابطه با اسکاتلندی هاست و کسانی که کمی با فرهنگ و تاریخ این کشور آشنا باشند، یکی از ویژگی های این کشور یا بهتر است بگویم صفات این کشور را ،ساز دهانی معروف این کشور یا Bagpipes می دانند.  ، سازی که ردپای آن را می توان تقریبا در تمامی قطعات آلبوم موسیقی متن شجاع دل پیدا کرد.

دانلود

کلاسیک هفته:

  The Four Seasons, Op. 8 ”Spring”- I. Allegro by Antonio Vivaldi 

بدون هیچ شکی بهترین اثر آنتونیو ویوالدی ، آهنگساز ایتالیایی، Violin  concerto  چهار فصل است. قطعه ای که برای شما انتخاب کرده ام از قسمت اول این کنسرت (بهار) است.

دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها
آخرین مطالب